2015. február 27., péntek

A nyolcadik hónapom :)

Sziasztok :)

Ne haragudjatok, hogy csak most jelentkezem, de annyira kitárult előttem a világ (vagyis inkább a lakás :D), hogy egyszerűen nem volt időm írni nektek :)

Képzeljétek, január közepén felálltam és azóta is imádok ácsorogni itt-ott :) Ez azért is történt így, mert anyu volt szíves a karácsonyi ajándékomat megszerelni. Azaz a játszó asztalomra rászerelte a lábakat, amiket ha egyszer rászerel, többet nem lehet leszerelni. Mivel nagyon szeretem a játszóasztalomat, kénytelen voltam megtanulni állni, hogy játszhassak vele. :D Mondjuk annyira nem jelentett nehézséget :P

Azóta már tudok oldalazva menni a kanapé és szekrény mellett, és megtanultam, hogy esni is lehet. Például ha nagyon elmerülök állva a játékban és elfelejtek kapaszkodni, akkor simán el tudok dőlni egyenes lábakkal. Mondhatom, hogy nagyon nem kellemes, mindig sírok is utána :'( De anya gyorsan jön és megvígasztal, így hamar el is felejtem. A legtöbbet mostanság amúgy pont azt hallom, hogy "kapaszkodj" vagy hogy "nem kapaszkodsz, el fogsz esni".. már unom, de igaza van anyának, mert ha nem hallgatok rá, akkor mindig borulok egyet :D

Ülni egyébként nem olyan régóta ülök. Anya mindig azt mondja, hogy mászásból is megtanulhatnék már leülni, de én csak úgy szoktam, hogy felállok, letérdelek és leülök. Másképp nem megy, nem értem miről beszél nekem :)  

Amit még megtanultam, az az, hogy ha át akarok mászni a szék vagy hinta alatt, akkor le kell húzni a fejemet. Ezen anyu mindig mosolyog, mert állítólag nagyon aranyosan koncentrálok közben. Megtanultam a labdát mondani "aaaaaddda" szót használva. Tudom hol van a lámpa és keresem a labdát ha apu szeretne velem labdázni. Egyébként már el tudom gurítani is, csak nem oda, ahol apu van :D Nagyon szeretek az üres flakonokkal játszani, főként az álló üvegeket felborogatni :) Tudok puszit küldeni a számmal és integetni, ha valaki azt mondja, hogy szia :) Ha anyu hajlandó rá, akkor egyik helyről átsétálok a másikra, amíg fogja a kezem. De mindig azt mondja, hogy majd akkor járjak, ha egyedül is megy. Nem akar görnyedt háttal velem bandukolni :) 

Ja még mindig nincs fogam. De ez engem egyáltalán nem zavar. Fog nélkül is tudok tépni. Viszont mostanság bizsereg az ínyem. Remélem már nekem is nemsokára lesz fogam, mert én is akarok fogat mosni, mint apa. Csupa fehér lehet a szám, mint neki :D

Jajj, ma a csillag alakú játékot magamtól betettem a csillag alakú lyukba, és így beleesett a csigabiga házikójába a játék. Anyuék azt mondják, hogy a virágocska és háromszög lyukakba is van beleillő játék, majd azt is gyakorlom :) 



Anyuékkal szoktunk néha menni játszótérre, mert mióta tudok ülni, azóta tudok hintázni is. Nagyon élvezem, anyu mindig versikét mond nekem és puszit nyom az orromra, amikor felé lendülök. Jókat kacagunk. Ma csúzdázni is voltunk, apa segített lecsúszni. Nagyon tetszett, bár a többi gyerek jobban érdekelt a játszótéren :) 

Voltunk többször nagyiéknál. Ott van cica, meg kutya. A cica nagyon fél tőlem, pedig én mindig nevetek és megyek utána, na meg sikongatok is. A kutyus hatalmas. De kedvesen megszagolgatott, aztán ő is bújkált előlem, pedig mentem utána is négykézláb. Szeretek nagyiéknál lenni azt hiszem :)

Na megyek, mert mindjárt fürdünk. Nagyokat szoktam pancsolni, anyu és apu is tiszta víz velem együtt. :D

Igyekszem hozzátok gyakrabban jönni, de nagyon elfoglalt vagyok. Ráadásul vasárnap már 9 hónapos leszek :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése