2014. december 4., csütörtök

Az első decemberem :)

Sziasztok :)

Végre elkezdődött az életem eddigi legjobb hónapja, a december. Hétfőn voltam ugye 6 hónapos (igazi nagy lány lettem :P), kedden volt a névnapom (én választhattam ki az ajándékomat egy hatalmas jétákboltban :P), aztán szombaton jön a Mikulás bácsi és utána majd a Jézuska is :) Már nagyon várom, bár szerintem anyuék jobban, mint én :D egyfolytában erről beszélnek, miközben azt hiszik nem is értem, amit mondanak. Pedig tudom, hogy Jézuskával már egy csomószor beszéltek, mert Jézuska nem tudja eldönteni, hogy mit hozzon nekem ajándékba :)

Képzeljétek, már nagyon rutinosan forgok, a játszószőnyegemről le is tudok gurulni. Múltkor legurultam a padlóra, amit meg is kóstoltam. Anya szerint úgy nyaltam, mintha egy óriási fagyi lett volna. Nem mintha tudnám mi az a fagyi :D Időnként tolatok, ha hason vagyok :)
Már fel tudom emelni a pocimat a szőnyegről kb 1 centire, amikor hasalok, de a magasabb emeléshez még gyakorolnom kell. Nagyon szeretek anyáék ölében játszani, de ha épp dolguk van, akkor hason a legjobb. Vagy amikor anya főz, akkor a hintaszékemben én is a konyhában vagyok vele, és olyankor mindig eldobálom a játékaimat és várom, hogy anya felvegye őket :) Mostanában az is nagyon tetszik, amikor anya fütyül nekem, bár apa szerint az nem fütyülés amit ő csinál :D. Nekem akkor is tetszik :) 
Pár napja már nem anyáék kezében alszom el este, hanem a franciaágyon magamtól. Anya vagy apa odafekszik az ágyra, én játszok a játékokkal és ha elfáradok, akkor odabújok hozzájuk és pikk-pakk elalszok :) Amikor apa bevisz a szobámba, akkor mindig kinyitom a szemem, de csak annyira, hogy anyára ránézzek és már alszok is tovább. 
Mostanság szeretek cumizni. Lehet pattogtatni az ínyem között :) na meg anya szerint azért is jó, mert akkor csendben vagyok. Egyébként megmutattam már, hogy hangot kiadni és nyálat fröcsögtetni is lehet úgy, hogy cumi van a számban :D Sőt, az előbb úgy hapciztam, hogy a cumi a számban maradt.. :D Ha nagyon unatkozom pl a babakocsiban, akkor azzal szórakozok, hogy milyen messzire tudom kiköpni. Anya meg kapkodja a fejét, hogy hol van már megint :D Egyébként anya naponta százszor is megnézi, hogy kijött-e a fogam, de még nem. Kicsit unom, hogy mindig húzogatja a számat jobbra, balra, le, fel, hogy lássa az ínyemet. Amúgy meg a kezén úgyis érezni fogja, ha kijön egy fogam, mert azt nagyon szeretem rágcsálni :P

Továbbra is járunk úszni, már egyre jobban kimutatom, hogy mennyire tetszik. Az oktató bácsi múlt héten azt mondta, hogy legközelebb kikapcsoltatja a vízforgatót vagy mit, mert én egymagam elég vagyok a medencében, olyan ügyesen csapkodom a vizet. Állítólag úgy jár a kezem, mint a turbina :) Biztos nagyon jót jelenthet, mert mindenki nevet, amikor pancsolok :D

Jujj majdnem elfelejtettem, hogy benne voltam a tv-ben. Az ATV-ben :) Mondjuk speciel lemaradtunk az adásról, de anyu írt a tv-nek, és azt mondták, hogy majd felteszik a világhálóra :)

Apu azt mondta nagy dumás leszek, mint anyu, nem tudom ez jót jelent-e :D Mindenesetre a fentiekből ítélve nekem is sokat fogja apu hallani a hangomat :D

Jajj anya üzeni, hogy szombaton elment moziba, valami 2 órás filmet nézett meg. Én meg nagyon ügyesen apával voltam itthon addig. Túl sokat nem érzékeltem belőle, mert miután anyu elment moziba, fél perccel később már aludtam is, viszont ókb 6x felkeltem reggelig, így Anyu kicsit fáradt volt másnap. Minek kell olyan későn hazajönni, nem igaz? :D

Egyébként már eszek minden féle finomságot, a szilva-alma a kedvencem, azt anyu is szereti :) A főzelékeket már kanállal eszem, de mindig megyünk a fürdőbe arcot és kezet mosni utána, mert addig nem kaphatok inni, míg meg nem mosakszunk :)

Igyekszem hozzátok jönni még mikulás és karácsony után is :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése