2015. április 3., péntek

A cipőkanál esete

Sziasztok! :)

Az elmúlt egy hónapban sok minden történt velem, de fogam az nem nőtt még ki egy sem :) Érzem, hogy jönni fog, mert jól esik mindent megrágcsálni, de nem akar még kibújni egyelőre. Anya naponta ellenőrzi az ínyemet, de semmi jele a kibukkanásának :)

Képzeljétek, már 10. hónapos vagyok :P anya azt hajtogatja mindig, hogy milyen gyorsan megy az idő, csak a fogam nem jön közben :D Nagyon szeretek mászni, állni, a bútorok mellett járni, imádom a fürdőszobát is :) Rájöttem, hogy a szobákba úgy jutok be, ha felállok az ajtónál és dörömbölök :) Csak kitartónak kell lennem, míg anyáék odaérnek és beengednek :) Szeretem a mosógépbe bedobálni a fürdőjátékaimat és mostanság a legkedvencebb elfoglaltságom, hogy anya felemel a csapnál és a vízet próbálom elkapni :) sosem sikerül, csak vizes leszek, de nem zavar :D

Azt is nagyon szeretem, amikor anyával mosnivalót készítünk be a gépbe, mert amit ő betesz, azt én kiveszem, meg amikor színekre válogatja a ruhákat, akkor belehasalok az egyik színű kupacba és pakolászom a dolgokat. Na meg magyarázok is nekik, hogy tudják miért kerültek oda :)

Anya ma csinált nekem sátort, amiben szeretek játszani :) beülök, anya meg kint ül és labdázunk. Vagy akár hátat is fordíthatok neki és akkor egyedül játszom :) Amúgy nagy kedvenceim a laptopok, de nagyon ritkán engednek oda. Akkor viszont mindent megpróbálok megnyomni. Szeretem a madzagokat is, de azokban áram van vagy mi és azokat ha meg is szerzem, pikk-pakk kiveszik a kezemből.

Nade mi is történt a cipőkanállal? 
Az úgy volt, hogy amíg anya készült a sétához, én a babakocsiban ültem. Pont előttem volt a cipőkanál a polcon, amit megszereztem. Mivel nagyon ragaszkodtam hozzá, elvittük sétálni, a kezemben maradhatott. Anyuval már átmentünk a zebrán, amikor kérdezte hol a cipőkanál, de nem találtuk meg. Boltból hazafelé ugyanazon az útvonalon jöttünk haza. Anyu mesélte, hogy épp lomtalanítás van, így ha nem találjuk meg, akkor azt valaki biztos elvitte otthonra magának. Hát mi nem találtuk meg, pedig anya nagyon nézte. Azt mondja biztos már akkor sem volt meg, amikor leesett :D Szóval jobban kell vigyáznia a játékaimra anyának, mondtam is neki. :D

A kedvenc szövegem most a Nanananananananananana :D de tudok szólni, ha éhes vagyok a nyamnyamnyamnyamnyam-al :D az anya és apa szavakat gyakorlom, de anya néha úgy jön ki, hogy nyanyanyanyanya, amin apa nevet, anya meg tiltakozik :D

Nagyon szeretek ám csúzdázni, múltkor anyának izomláza lett, annyit csúsztam :) szeretek hintázni is, meg labdázni. Aludni viszont ritkán alszom át az éjszakát. Most legutóbb pl felébredtem fél kettőkor, és negyed háromig dumáltam az ágyban. Anya nem jött be, de nem is igényeltem. Aztán elaludtam. Anyának kicsit karikásak a szemei, mert éjjelente 2-3x azért felébresztem, még ha nem is kell annyiszor bejönnie hozzám :) Hát ilyen ez az anyaság, mondanám neki, ha tudnék beszélni :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése